Šiek tiek apie BBright komandos narius

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Susipažinkime! Štai mūsų komanda:

BBright vadovas - Mantas!

Mantas studijuoja politikos mokslus VU TSPMI ir yra 4-tas Human IPO Baltijos šalyse.
„Mokykloje sutikau nemažai talentingų, kūrybingų asmenų, bet dažnai gabiausiems kažkaip nesisekdavo laimėti „mokyklos žaidimą“. Norint laimėti, reikia išsiaiškinti taisykles. Nesuvokiant jų – vargu ar horizonte matysi pergalę. Štai kelios jų:
• Kas programoje parašyta – tiek ir sužinosi. Nori daugiau? Sorry, domėkis pats.
• Nori išlaikyti egzaminus geriausiais rezultatais? Ieškok korepetitorių, nes vienas egzamino ruošimosi kelyje – ne karys.
Šie principai man leido labai aiškiai suvokti, kad mokinio ateities kelyje mokyklos pagalba – limituota. Todėl skaudu matyti, kad daugeliui mokinių šie dalykai paslepiami dabartinio švietimo biurokratijoje. Pats laikas įnešti daugiau „šviesos“ švietime, o kad ji pasiektų daugiau mokinių, reikia korepetitorių suteikti kiekvienam. Tai įgyvendinama skaitmenizuojant korepetitorių – padarant mokymo sistemą, įgalinančią kiekvieną siekti aukštumų, kad būtų pasiektas platesnis moksleivių žingeidumas. Tad du zuikiai vienu šūviu. 😉
Kodėl asmeniškai nusprendžiau ryžtis šiai misijai? Todėl, jog būdamas mokinio suole turėjau alkį žinioms ir dirbdamas atkakliai link jų įsisavinimo dukart patekau į Lietuvos tūkstantmečio vaikai, kur pamačiau, kad žaismė, įdomesnė struktūra ir interaktyvumas – puikus būdas mokytis! Kodėl panašios praktikos nepritaikius virtualiai, ruošiantis egzaminų maratonui ir padaryti, kad tai taptų prieinama mokiniams visoje Lietuvoje? Tad dėl šių priežasčių esu „BBright“ ir žinau, kad švietimo renesansas – ne už kalnų!“

Metodologijos ekspertas - Mykolas!

Mykolas studijuoja edukologiją University of Southampton, domisi šiuolaikinio švietimo tendencijomis ir žaidimifikacija.
„Kad su mokykla yra kažkas ne taip įsitikinau, kai penktoje, ar tai septintoje klasėje, muzikos pamokose neleido groti būgnais – vieninteliu, be mokytojos pianino, kabinete buvusiu instrumentu. Groti galima buvo nebent per pertrauką, o geriausia būtent tuo metu, kai mokytojos dar nėra. Kol mes mėnesiais repetuodavome tą pačią dainelę kalėdiniam renginiui arba rašydavome apklausas apie senovės lietuvių muzikos instrumentus, tie būgnai tyliai dulkėjo kamputyje. Žinoma, kartais koks neklaužada, radęs akimirką, juos sumušdavo, bet tik trumpam, nes greitai gaudavo pylos – į muzikos pamoką juk ne groti susirinkome. Mokyklą baigiau nieko naujo apie muziką neišmokęs. 😐
Žinoma, tai tik viena patirtis (kam nepasitaiko). Bet abejones mokykla kėlė panašūs atvejai dailės, darbų, kūno kultūros, net fizikos pamokose. Susidarė įspūdis, kad visos pamokos, kuriose lyg ir tikėtumeis išmokti naujų įgūdžių, atlikti eksperimentų ar sukurti kažką naujo, visa tai ne tik ignoravo, bet aktyviai draudė.
Ko gero dėl to mane pradėjo dominti švietimas, edukologija – panorau rasti būdą, kaip mokyklą paversti vieta, kurioje išmoksti įdomių, vertingų įgūdžių, praturtini ne tik žinių ar „kompetencijų“, bet ir gebėjimų arsenalą. Dabar esu įsitikinęs, kad tas būdas yra skaitmenizavimas – turinio perkėlimas į interaktyvią skaitmeninę erdvę, leidžiantis klasėse ugdyti gebėjimus, o ne kalti sąvokas. Su BBright tai ir padarysime 🙂.”

BBright programuotojas, UX/UI dizaineris, video operatorius ir idėjų generatorius Giedrius!

Giedrius studijuoja programavimą Vilniaus universitete, filmuoja ir fotografuoja.
„Daug metų jaučiau, kad mokykla ne man. Ne kiekvienas yra sutvertas kiekvieną darbo dieną be pasirinkimo klausyti kažkokios pamokos apie kažką. Kalbos dalys ar kas ten? Taigi ir taip moku kalbėti…🙄 MITOZĖ??? Vemsiu….
Tik paskutiniais mokyklos metais mano gyvenime atsirado geniali mokytoja. Ji paprastais žodžiais paaiškino, kas yra ląstelė. „O geras, niekad nepagalvojau, kad taip paprasta“. O atsivertęs vadovėlį vėl užsiblokuodavau – „kodėl viską reikia taip apsunkinti? Jeigu aš galiu suprasti, kas yra ląstelė, tai gal galiu suprasti, kas yra mitozė? Pasirodo galiu. O geras, tai mitozės būdu juk ląstelės dalijasi…“🔬
Pamokos su šia korepetitore būdavo labiau diskusijos. Man natūraliai kildavo klausimai, su klausimais – ateidavo atsakymai, o su jais – žinojimas. Niekada negalvojau, kad man pavyks suprasti biologiją, tačiau pavyko: gavau aukštus rezultatus ne tik biologijos, bet visuose egzaminuose.
Tai ko pasigedau mokykloje? Sudominimo ir paprastumo. Jaučiausi, lyg niekam neįdomu, ar man įdomu. Todėl dabar esu BBright komandoje. Šią žinią noriu perduoti ateities kartoms: mokymasis gali būti paprastas, interaktyvus ir tikrai įdomus procesas.”💡

Mūsų komenados duomenų analitikas, video montuotojas ir matematikos bei fizikos genijus - Aleksej!

Aleksejus – abiturientas, fizikos ir matematikos olimpiadų prizinių vietų nugalėtojas 🏆
„9-oje klasėje svarsčiau fizikos net nesimokyti, o 12-oje tapau Vilniaus olimpiados nugalėtoju. Ko gero, esu gana imlus informacijai, tačiau man taip pat pasisekė, jog turėjau puikią mokytoją. Šie du faktoriai padėjo man ne tik pasivyti praleistą medžiagą, bet ir aplenkti kitus.
Tačiau ne kiekvienam gali taip pasisekti ir ne visi turi įdomiai ir aiškiai dėstantį mokytoją, todėl prisijungiau prie BBright – aš tikiu, jog kiekvienas turi teisę gauti aiškiai ir įdomiai pateiktą medžiagą, ir tai neturi priklausyti nuo aplinkybių“.

Pasidalink

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin